31. heinäkuuta 2012

vähän kesätaukoo, huomasitko??

Tiedän, tiedän.. vähän aikaa on kulunut siitä kun oon viimeks kirjotellu. Ei ois pitäny tulla mitään taukoo, ei  ois todellakaan pitäny tulla näin pitkää taukoo! Mut joo nyt täällä taas!

Kauheesti on tapahtunu kaikkee, mut ei mitään sen suurempaa: kesätöitä, kirppistelyä, tatuointiajan varaaminen, syömistä ulkona, huonon sään valittamista, ukkosmyrksyä, leipomista, hiusten värjäystä, ale-myyntejä, auringon palvomista, kouluun pääseminen.. ei mitään kummempaa.



Mä jatkan täällä kotona touhuumista! ja kuviakaan ei oo tullu otettua.. shame on me!!

<3 ronja

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mieti tarkkaan tatuointia!! nimimerkillä oon 16 ja otin puolivuotta sitten ja haluan siitä eroon :( mutta ihanaa kun postasit, ootinkin jo kovasti:)

Anonyymi kirjoitti...

millasta tatuointia aattelit? (: ja ootko jo muuttamassa omaan kotiin?

Anonyymi kirjoitti...

Vooi toivottavasti postaat taas pian ja ehkä vähän useammin, oon tykännyt aina sun blogista kun oon tänne eksynyt :) tosi simppeli mutta niin kiva blogi ja oot niin ihanan oloinen, kaunis tyttö! :>

Maarit kirjoitti...

Mun blogissa on sulle tunnustus;)

Anonyymi kirjoitti...

millase tatska sä otat?