8. joulukuuta 2011

Xmas

Kuvitelkaa tilanne: perus koulupäivä, viimeset tunnit jäljellä ja eka askel ulos luokasta: TUOLLA SATAA LUNTA! Eikä vaan vähän, vaan sellasta pumpulia vaa tuprus taivaasta. Voikun vielä yöllä satais lisää. Jotenkin pitäis saada tätä joulutunnelmaa lisää, vaikka ollaan jo täällä kotona laitettu jouluvaloja, ikkunoihin tonttuja, leivottu pipareita ja torttuja. Ehkä se sit tulee kun ruvetaan tekee jouluruokia, laatikkoja ja muita. Voii miten rakastankaan MUN äitin tekemää jouluruokaa..

 

 
Seppälä luomivärit 3€ kaks yhden hinnalla

Ur & Penn sulkakorvikset 3.99€

Stadium rukkaset 9.90€

H&M neule 10€

Tänään oon käyny vähän shoppailee kaupungissa ja kattelee vähän joululahjoja. Nii ja joo, eihän se mun shoppailu jääny vaan kaupunkiin, nimittäin mä vähän tilailin H&M shop onlinesta ale vaatteita. Niistä sit lisää kun tulee. Sunnuntaina meillä onkin edessä Ikean reissu.

<3 ronja

ps. tähän loppuun vielä mun laihduttamisesta sen verran että tavoitteeseen 12.12.2011 -10kg en tuu pääseen. Enkä oo nyt kauheella masennus fiiliksellä, koska musta tuntuu ettei se kauheesti haittaa. Kesäänhän on vielä aikaa? Ja kroppa näyttää jo omasta mielestä suhkot hyvältä, eikös sen niin pidä ollakkin? Kuitenkin pidän mielessä sen et viimestään kesän alkuun ois se 55kg. 

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

joo tiiätkö, musta on varmaa tullu hullu, mut kattelen täällä bubbleroomista mekkoja, ja rakastuin niin yhteen sellaseen harmaaseen ja sit pariin sellasee mustaan ♥♥ pakko saada se harmaa :D paitsi et se maksaa jtn 146 e... (: ja sit katoin myös h&m sivuilta kahta paitaa mitkä haluisin :)