30. maaliskuuta 2012

kevään muotivärit, eiks JE?

Olin siis viime viikonloppuna risteilyllä ( mulla oli kyllä kamera mukana, mut oon kauheen PAHOILLANI.. en ottanu ku 3 kuvaa.. ) ja helsingissä. Ruotsista ostin mun kauan kaipaamat DrDenim mustat leggingsit vai farkut vai mitkä nää oikeen on. Ja oikeesti suosittelen näitä ihan kaikille, siis ihan kaikille. Nää on UPEET! Oon ihan rakastunu. Aikasemmin mun ongelma oli etten löytäny farkkuja, jotka oli tarpeeks tiukat puristamatta mun kahvoja ja mahaa kun istun. Se tukaluuden tunne kun trikoo paidan läpi näkyy miljoonat makkarat.. Nää on vastaus mun rukouksiin. Ei purista, istuu täydellisesti ja on nii hyvät jalassa. aivan täydelliset. en varmaan käytäkkään muita housuja kun näitä. Ei vaa ostoslistassa ens palkasta farkun väriset samanlaiset. Nojoo kyllä mä muutakin shoppailin, tai no en sieltä ruotsista vaan nyt sit täältä suomesta, ennen ja jälkkeen risteilyn:

kirppis 7€!! biancon nahka korkkarit

Glitter n. 3 €

Vila 19.90€


Glitter 1.5€


Gina Tricot 12.90€

Gina Tricot 7.90€

SALT 399 kruunua
 Siellä kaupoissa kierrellessä huomasin että kaikkialla on ihan samat värit ja tollanen sitruunan keltanen on nyt kait niiku IN. Sit noi neon värit. Pukeudun aina jotenki tummasti ja mustaan nii nyt oon ottanu pienen harppauksen ja ostanu värikästä! :)

<3 ronja

Ei kommentteja: