3. maaliskuuta 2012

samsung galaxy s 2

aaaaah<3 oon vaan niin rakastunu tohon puhelimeen. Juttu lähti näin: mulla oli aikasemmin joku samsungin WHSK24648.. (lue: joku vanha samsungin lila puhelin) ja se oli otettu kytkyllä josta on kulunut se 24kk ja se nyt sit on mun oma. Joku toosi viisas puhelin myyjä Soneralta päätti soitta mun rakkaalle äitille ja yritti kaupitella tota Nokian uutta Lumiaa. Sit tottakai äiti siitä kertoo mulle ja enköhän mä innostu ja puoli läpällä et joo tilataan vaa uus puhelin mulle. Surffailin sit tuolla Soneran nettikaupassa ja löysin tän: mun uuden vauvan. En jotenkin osaa kuvitella et toi on puhein kun siinä on kaikkia ihme juttuja.. soittaminen ja tekstaaminen on ihan sivuseikkoja. Puhelin siis tilattiin netistä ja sillä meni 2 pv tulla mun koti ovelle. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä <3



<3 ronja

2 kommenttia:

Maarit kirjoitti...

Mulla on kans samsung galaxy s2 mut valkosena! Maukas luuri;)

ronja kirjoitti...

maarit: mäkin noiden kahden välillä mietin ja päädyin sitten tohon koralliin. Joo on! :)