25. toukokuuta 2012

shoppailuja

Taas alkaa: äiti sitä ja tätä. Kuitenkin äiti teki ihan mahtavan löydön! Kaks paitaa ja molempien hinta 2.5€! Musta paita on siis sellanen "laatikko" mallinen: kireet hihat ja muuten vaa neliön mallinen. Sininen, aah, tykkään vaa tosta kuosista. Se on jotenki tosi kesänen ja ihana!  Pakkohan noi oli ostaa ku puoli ilmaseks sain! Nii ja vielä ostin pinkit suojakuoret mun puhelimeen ja kuva mun barbie kynsistä :D




 



ps. osko täällä kiinnostusta itseruskettava postauskesta? Sillein, että laitan tänne vaihe vaiheelta kuinka mä laitan ja yritän saada mahdollisimman luonnollisen lopputuloksen.
 

<3 ronja

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

laita ihmeessä juttua rusketuksesta, mulla tuppaa aina tuleen vähän laikukas lopputulos :/

ronja kirjoitti...

anonyymi: mulla ois muutamia kikkoja mitkä ainakin itteeni auttanu saamaan tasasen purkkirusketuksen! :)

Emma kirjoitti...

seurusteletko vielä? :)

ronja kirjoitti...

emma: joo :)

Anonyymi kirjoitti...

Tee vaan itseruskettava postaus :D

Anonyymi kirjoitti...

hei onko tuo puhelin s2 ? ihana ! miks se on tuommonen punanen ??