14. toukokuuta 2012

vähä koruja

Tilasin siis kaverin ja äitin kanssa vähän lävistyskoruja. Tai no on siitä jo aikaa mut kerron tästä nyt vasta. Tilasin ittelleni 18 napakorua.. En tajuu millon ees kerkeen käyttää niitä kaikkia! Mut joo tässä perus selitys: ne oli nii halpoja!! Toi on mulla nii huono selitys kaiken suhteen.. esimm. vaatteiden.. Oon ostellu vähän vaatteita, mut ongelmana on se, etten muista mitä oon ostanu ja mitä oon laittanu jo tänne. Paitsi ton valkosen paidan, oon nii rakastunu siihen! Niija vielä noi mun viimeset kynnet. Tykkäsin niistäkin kauheesti, mut sitku olin tivolissa lakumyynnissä töissä ja oli kylmä nii kynnet vaa napsehteli poikki. Näkee noista napakoru kuvista! Onneks torstaina kynsi huolto! :D



mun suosikki <3


Vila 14.95€ 26.95€


<3 ronja

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ooks lopettanu cheerleadingin ku sua ei koskaa näy O:

ronja kirjoitti...

anonyymi: juu oon. kävi niin rankaks ja muutenkin on paljon muuta :)