2. toukokuuta 2012

anteeks tää tauko





ÄÄÄ.. mun viikot vaan pursuaa eikä 24 tuntia tunnu riittävän mihinkään. Siksi tälläinen postaustauko.. Muutenkin nyt tuntuu siltä ett3i elämässä oo tapahtunu mitään nii jännää et tulisin tänne kirjoittelee mitään. Tää tauko nyt jatkuu toistaseks vielä kun oon ttöissä ja koulukin pitäis hoitaa.. DÄÄM! ootan jo kesää.

 Nopsaa jos tähän nyt selostan että siis mun vappu loma meni työntouhussa ja jatkuu nyt pariviikkoo. Oon siis tivolilla. Nii ja mun naama on ihan palanu ku joutunu tuolla auringossa olee monta tuntia.. pää nahkaa myöten. muttei sekään menoo haittaa. Kun koulussa sata tuhatta koetta ja palautus juttuja että kaikki vapaa aika menee niiden tekoon ja kokeisiin lukuun. Tää oli nyt vaa tällänen nopsa "olen hengissä" postaus! :D

<3 ronja

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mitä sä tivolissa teet? :)

ronja kirjoitti...

anonyymi: oon lipun myynnissä tai jossain laitteissa tai sitten jossain pelissä :)

Anonyymi kirjoitti...

heips! sul on tosi ihana blogi, oon lukenut aika kauan jo (tai siis sen aikaa kun oot tätä kirjotellut). tekisit joskus postauksia hiuksistas, näyttää kuvis tosi kivalle. ja kun oot puhunu että haluisit jotain uutta tukkaas..jotain kivoja kampaus vinkkejä laittaisit ja hoitotapoi ym.. :)

ronja kirjoitti...

anonyymi: juu hiuspostaus tulossa kun kerkeen panostaa siihen! :)