8. tammikuuta 2012

karppi

 


Mun yks uuden vuoden lupauksista oli et rupeen karppaamaan kun koulut alkaa. Mulla on ollut nyt niiin tylsä viimene loma viikko joten oon jo vähän alotellu karppausruokavalioo. Nyt fiilikset vähän oudot, kun tuntuu että ruoka-annos jää kauheen tyhjäks tai jotenkin joku jää puuttumaan siitä.. varmaan ne kaikki peruna, riisi, makarooni yms. Ostin sitä sellasta karppi leipää, joka maistuu..hmm.. en osaa kuvailla miltä se maistuu, mut ei se pahaakaan oo, mut ei se kauheen hyvääkään oo. Syötävää. Mun tavote ois se että peili kuva on hyvä. tein aikasemmin sellasen suunnitelman miten paljon missäkin ajassa tulis olla pienenpyny, mut nyt taidan ottaa sen sellasena suuntaa antavana, kun eihän sitä tiedä et miten tää karppaus just mulla toimii. Mä en tajuu miten mua tekee kokoajan mieli syödä?? Oisko kellään neuvoo siihen? Musta on tainnut tulla sellanen ikuinen laihduttaja.. Vaikka tosiaan enhän mä sillein kauaa oo tätä jatkanut, kun on niitä kenellä on monen vuoden prosessi. En viitti enää kauheesti jauhaa tästä laihdutuksesta, joten moi mä lähden tästä nukkumaan että huomenna sitten jaksaa nousta kouluun! 









<3 ronja

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

jos vaikka iltaisin tekee mieli naposteltavaa niin kannattaa pestä jo hampaat ajoissa, jolloin ei napostelemista tapahu :)

Mutta miten sä tän karppauksen aijot koulussa toteuttaa?