13. tammikuuta 2012

postaus taukoo

Koulut alko = vapaa aika heti vähissä.. Siksi siis en oo kerinny postailla eikä oo ees ollu kuvia laittaa tänne. Maanataina oli vaan koulua ja hengailin Mikaelin kanssa kaupungissa. Tiistaina oli ekat wanhojentanssi treenit. Ja musta oltiin hyviä! Kun eka mua vähän jänskätti miten me oikeen tanssitaan yhteen. Keskiviikkona mulla oli kynsihuolto ja käytiin amarillossa syömässä Miksun kanssa. Ja Torstaina oli taas tanssi treenit ja Jepyliinin 8v synttärit. Kauheeta kun muistan miten äiti lähti synnyttää ja mulle tuli pikku veikka. Tänään sit oltiin taas syömässä ulkona! 

Herran jumala.. Muuten siitä mun karppauksesta sen verran että kokonaan en oikeesti voi siihen ryhtyä.. tällä mun ruokahalulla mulla vaan on kokoajan nälkä! Päätin et kokonaan kieltolistalla on peruna, riisi ja makarooni + pullat ja sellaset. Muut vehnä jutut ja karkit ja muut hiilaripommit vähemmälle.. Mulla on nyt joku ruokakausi, kun musta tuntuu vaan et tykkään niiiiin paljon syödä! Nii ja vielä se että sunnuntaina mulla on ekat treenit uuden joukkueen kanssa!!

Jatkankin siis cheerleedingiä ja nii..( siks muuten lyhyet kynnet etten voi raaella ketään, eikä mulla lähe sit kynnet irti) oon siitäki kauheen onnellinen. Ehkä mun ruokahalu on siks nii hyvä kun oon onnellinen ja ilonen ja kaikkee! Olin ihan innoissaan maanantaina kun koulut alko, musta tuntu et loma alko käydä vähän liian pitkäks. Onko normaalia? Joo, no siinä nyt oli kaikki kuulumiset mitä nyt tulee mieleen.

Glitter 5€ 33.90€

Ostin wanhoihin ton tiaran ku toi oli niin hyvässä alessa. Ei toi oo yhtään sellanen ku halusin, mut saa nyt kelvata kun rahaa on jo menny ihan tarpeeks koko juttuun! Onhan toi ihan kiva ja yksin kertainen. Laitan tukan sinne mahdollisimman yksin kertaisesti tonne taakse rennosti kiinni, yritin vähän laittaa tukkaa kiinni et näkis miltä toi näyttää


Sokos 19.50€ 38.00€
<3 ronja

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi sun ja sun ruokavalioittes kanssa! Sun pitäis tehä tarkka suunnitelma mitä syöt aina seuraavana päivänä niin siitä ei olisi niin helppo luistaa :)

T: lukija joka laihdutti syksyllä 6kg tekemällä tollasia suunnitelmia ja samanlaisia liikunnasta!

ronja kirjoitti...

joo mäkin nyt oon sen 6 kiloo laihduttanut, jäljellä 4 kiloo.. Oon yrittäny tehdä suunnitelmia, mutta niitähän vasta mun on vaikee noudattaa kun houkutuksia tulee päivän mittaan ihan liikaa.. Nyt kun alkaa säännölliset harkat nii painokin alkaa toivon mukaan putoomaan! :) En tiedä että onnistuisko se sitten sillein että aina edellisenä päivä suunnittelisin.. tai jotenki.. mikähän ois järkevää? Varmaankin kokeilemalla? :D