2. tammikuuta 2012

sinne meni uusvuos! tai no ei nythäse vasta alko..

Uusvuos tuli ja niihän se myös meni, juhliessa.. Meillä oli tosi hauskaa bileistä grillille ja kotiin. Mulla oli pitkästä aikaa ihan tosi hauskaa! Tiiättekste mitä tarkottaa lullig? (mä en tiiä miten se kirjotetaan!) Mut joo, mun uuden vuoden lupaus oli et rupeen karppaan.. ja tässä se nähtiin sain jonkun leipomis vimman ja leitoin suklaa keksejä, suklaa kakkua, sitruuna mustikka kakkua ja suklaa banaani kakkua.. En pysty laittaa ohjeita, koska säädin niitten kanssa sen verran ettei ne taida olla ihan niiden mukasia.. Tajusin muute ettei noi näytä niin hyviltä kun maistuu. kerranki mulla onnistuu ihan kaikki!

Tää päivä siis meni keittiössä, ku en ois muutenkaa mihkää kehannu lähtee.. Mun naama on täynnä ihottumaa.. taas... Oon nii epätoivonen tän kanssa.. Joten tsau minuä näkee kun oon ihmisen näkönen! 






<3 ronja

ps. mun ihanat kengät tuli<3
pss. Jos mun karppaaminen onnistuu (alkaa siis 9.1.12) ja saavutan mun tavoitteen (joka on joko 55kg tao 50kg) eli näytän hyvältä, julkasen ennen jälkeen kuvat, jotka on järkkyjä!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihanan näkösiä herkkuja! ei ainakaan tee mieli kun alotin herkkulakon eilen, toka päivä ilman ja vierotusoireet: kamalat.

tee postaus susta ja sun poikaystävästä, miten tapasitte yms. :) olis ihana kuulla!

Anonyymi kirjoitti...

mistä nuo kengätt? :)

ronja kirjoitti...

anonyymi: joo munki laihari sai nyt joulun aikaa aika hyvin takapakkia! :D Mun täytyy puhuu/kysyy mikaelilta mitä mieltä se on tosta :)
anonyymi: tilasin nelly.com:sta :)

Anonyymi kirjoitti...

oi ihanat kengät ronja !
oliko kalliiiiit =) ?

ronja kirjoitti...

bute: Joo mäki tykkään nii paljon! <3 ne makso 27.50€

Anonyymi kirjoitti...

oho ei ees pahat ! :)