3. huhtikuuta 2012

kaks yhen hinnalla

Äitin kans vähän tilailtiin Yveis Rocherilta saippuoita sun muita. Tilasin myös ton kirkkaan punasen huulipunan jota oon hamunnu jo niiiiiiin kauan. Ja nyt sain sen ihan pilkkahintaan kun 4.90€. Noi kaikki jutut mitä tilattiin oli 2 tuotetta 1 hinnalla. Saatiin myös kaupanpäälliseks joku jalkavoide ja vartaloemulsio. Yritin ettiä kaikkia juttuja mitä voisin tilata, mutta en löytäny oikeen mitään muuta kun noita perus luottotuotteita. Musta on kivempi ostella tollasia tuotteita kaupasta, koska sillon niitä saa haistella ja niistä näkee oikeeen värin. Tilaatteko te Yveis Rocherilta koskaan mitään? Jos, niin mitä?












Ootteko tilannu AVONilta mitään koskaa? 

<3 ronja

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

jooo. me saadaa meijän tutun kautta sielt sitä avonin kuvastoo. vähä sellane monimutkasempi homma :) mut siel on kaikkia ihania vartalosaippuoita, rasvoja ym !

Katjaana kirjoitti...

Oon tilannu avonilta tosi usei. Just kattelin lisää tilattavaa :) ite tykkään tosi paljon ja ne on suht halpoja ja hyvä laatusia. Suosittelen oikeesti kaikille!! :)

ronja kirjoitti...

anonyymi: juu niitä rasvoja mäkin oon sieltä kattonu, mut koskaa en oo tilannu! :)
katjaana: cool! :)

Anonyymi kirjoitti...

oon käyttäny avoneja varmaa 2 vuotta ja ne on musta hyvi! mun äiti myy niitä ja voisi varmasti myydä sullekki :) laitan sulle vielä facebookissa viestiä jos oot kiinnostu nu kokeilee..
terveisin: Essi :)