12. huhtikuuta 2012

tekotekoripset

Tänään käväsin Anttilassa ja siellä oli tekoripset alessa. Oon yrittäny ottaa selville miten jotkut laittaa itelleen tekoripset ripsen pidennyksinä, sillein vielä että ne oikeesti pysyin kauemmin ku päivän, tai illan. Nyt sitten kokeilen et miten toimii. Jos teillä on kokemusta nii kertokaa ihmeessä? Nii ja minkälaista/merkkistä liimaa kannattaa käyttää? 



Anttila 3.9€ norm. 5.65€

Musta nää näyttää ihan hyviltä kun en oo koskaan ennen laittanu, eikä menny ees kauaa kun pinseteillä näitä värkkäsin mun silmiin. Onhan nää vähän tollaset ja huomaa ettei ihan ammattilaisen laittamat. Silti monta kertaa halvemmat kun aidot pidennykset. Muistelen niin viime kesää kun mulla oli ne ja helppoo oli! Ei tarvinnu mitään välittää meikeistä tai muista ku aamulla vaa ripsien harjaus ja menoks!


Mikael toi mulle tuliaisen Helsingistä <3

Mulla oli muuten tänää se eka laulutunti ja oon iha innoissaan. Oli ihan sairaan hauskaa ja taas tuli se tunne etten malta oottaa ens tuntia! :)

<3 ronja

2 kommenttia:

niina kirjoitti...

Noni on pojat tainnu käydä yhessä ostamassa tuliaiset nimittäi Alister toi ihan samanlaisen! :D ps. On tosi kivat ripset (:

ronja kirjoitti...

niina: Joo mikael kertokin että oli ostanu samanlaiset! :) kiitti! :)