8. huhtikuuta 2012

ooh kevät

Heti kun aurinko paistaa, niin tulee sellanen kesäfiilis. Oon ollu ihan masentuuneena vaa kotona tekemättä suunnilleen mitään. Nyt viime viikonloppuna olin viettämässä meidän entisen naapurin ylläri synttäreitä. Siitä jänki sitten Katin luo yks ja toisekski. Mulla on oikeesti nyt sellanen energinen fiilis ja mikä parasta koulua jäljellä enää puoltoista kuukautta ja sit on peruskoulu suoritettu. Ehkä jaksan tällä kevät energialla suorittaa tän viimesen jakson kunnialla, TOTTAKAI jaksan! Muuten mulla on ens viikolla eka laulutunti, jännittää vähän et mitä se tuokaan tullessaan. Oon niin pitkään toivonut et voisin alottaa laulutunnit ja nyt seki toteutuu! JEE! i <3 kevät

 

Oon sairaan kyllästyny mun hiuksiin. Oon toivoton niiden kanssa.. en koskaa tiiä miten laitan niitä tai mitää ku ne on niin pitkät. Mietin jo ihan tosissaan että leikkaisin sellasen olkapäihin yltävän polkkatukan tai värjäisin vaaleemmiks. Oon niin epätoivonen.. Mitä mietä ootte, uskallanko tehä jotaion radikaalia, mitä?





<3 ronja

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

missä alotat laulutunnit?:)