5. marraskuuta 2011

i would like to have...


Tein yks päivä paperille lapun johon kirjoitin kaikki vaatekappaleet mitä haluun. Niitä tuli yhteensä 18 kappaletta, aikapaljon?! Kaikki ei kyllä ollu sellasia "välttämättä tarviin tän!"- vaatteita mut kuiteskin. Tänään oltiin kaupungis ja kierreltiin kaupoissa. Ja oikeesti mulle tuli joka kaupassa, joka vaatteesta sellanen olo et tän haluun, tän haluun, tänki haluun! Mun on pakko päästä joulun jälkeen shoppailee helsinkiin. Mun vaan on niin pakko. Siellä ois niin paljon kivempia kauppoja kun täällä. Ja mulla on hyvä syy shopata sillon, sillä mun osa vaatteista on liian isoja, varsinkin sit joulun jälkeen kun oon 10 kiloo kevyempi! ;)



Tänään pääsin lyhentää vaate listaa ja ostin tollasen vihreen takin ja pitsi leggingsit. Oon ollu laiska kun oltiin Mikaelin ja Benjaminin kans kattoo leffaa meillä enkä ottanu ite näit kuvia.. 

<3 ronja

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

elä tyttö herranjestas laihuta! saako kysyy paljonko painat sillon 10 kiloo laihempana?! (=

Anonyymi kirjoitti...

miten oot saanut kuvista reunat pois?

ronja kirjoitti...

anonyymi: n. 55 kiloo
anonyymi: mä en tiedä! oon vaihtanu noita tyylejä ja jostain sieltä? :D