27. marraskuuta 2011

normi sunnuntai

Tänään sain vihdoin ja viimein värjättyä mun metrin mittasen juurikasvun ja oon värjäystulokseen enemmänku tyytyväinen: väri on tasainen ja en sotkenu mun otsaa enkä koko naamaa vaikka värjäsin ihan omin kätösin! Yleensä äiti värjää mun tukan mut nyt sillä oli kiireitä Facebookissa (lue: alkanut pelaa jotan ihme pallopelii, eli saletisti koukussa).. Äsken siis tulin kotiin tädin luota ja otin muutamat kuvat, istahdin koneelle ja laitoin kynttilöitä, unohtamatta glögiä. Ulkona on oikee lumi tulva, sitä vaan niikun tulee. Mulla on jotenkin ihana joulufiilis ku on kynttilöitä ja lunta ja ihanaa! Tätä oon odottanu. Vielä enemmän mun fiilistä kohottaa se, et pääsen huomenna jatkaa mun nallepukua koulussa. Miten rakastankaan tekstiiliä <3 Kohta voisin hipsiä nettimyymälöiden sivuille ja tilailla vähän joululahjoja.



 
<3 ronja

Ei kommentteja: