26. marraskuuta 2011

no nyt on

Eipä tullu kauheesti teiltä ehdotuksia et minne kannattais viedä kirpparille tavaraa, nii viime torstaina kävin viemässä Centrumiin. Tänään oon menossa viemään lisää tavaraa ja toivon että sieltä ois jotain menny. Eilen olin mun tädin luona kyläilee ja sit menin harkkoihin.. Nyt näyttää siltä et lopetan tän kauden jälkeen tsiippailut. Jotenkin tuntu hullun ahistavalta treenata, voi kylläkin johtua siitä etten ees treenannu kun selkä kipeenä.Muuten oonkin ollu vaan kotona ja leivoskellut ja laitellut kirpparikamoja.






<3 ronja

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mikä on sun pöydän numero

ronja kirjoitti...

anonyymi: 3 :)

Anonyymi kirjoitti...

Onko sulla kenkii siellä kirpparilla :)?Ja jos on nii minkä kokosii?

ronja kirjoitti...

anonyymi: on mulla jotain kenkiä, korkkareita pää asiassa. Ne on 38 ja 39, yhet varmaan 36 :)

Anonyymi kirjoitti...

ronja ei älä lopeta ! :( toivoin jo että pääsisin sun kaa taas samaan joukkueeseen ;) <3

ronja kirjoitti...

anonyymi: kukahan siellä kirjoittaa? Kyl mä luulen et nyt lopetan.. voinhan mä sit alottaa uudelleen jos siltä tuntuu :)

Anonyymi kirjoitti...

no höh :( no toiki on kyl totta .. :) koitappa arvata ;)