21. marraskuuta 2011

Rakas Joulupukki!

 

1. Satiinipussilakana setti - Mun aikasempi suosikki, mitä mulla on kaksin kappalein, on täysin lahonnut. Tyyny liinoista ei oo mitään jälkellä kun ne on revenny joka kohdasta. Tää Finlaysonin Vellamo on jotenkin niin söpö ja tyttömäinen! Miettikääs millasia unia näissä näkis?? <3

2. Lahjakortteja - Tarviisin uudet farkut.. Edelliset liian isot.. Eli siis vaatekauppoihin, mut miksikäs ei jotkut kynnetkin ois kivat, tai parturi? :)

3. Lauren Conrad - Style kirja - Oon kuullu siitä ainoastaan ja vain hyvää.. Nii eiks munki pitäis nyt saada se!? Mulla ois muitakin kirjoja mitä halusin, mut suosiolla jätän toivomatta, koska mun edelliseksin lojuu mun penkillä, koska, ylläri ylläri, mun hyllyt on vielä asentamatta seinälle.. 

4. Mariskooli - Musta toi on vaan niin kaunis! Halusin: vaaleenpunasen, harmaan, ruskeen, ruusuoliivin.. jatkuu.. jatkuu... Noi näyttää ihanalta vaikka vaan koristeena pöydällä tai jossain hyllyssä.

5. Reb'l Fleur by Rihanna - Aah ihana hajuvesi! Oon käyny haistelee tota jo niin moneen otteeseen sokkarilla, mut en oo vaan koskaan ostanu sitä.. Näytää ihan riittosalta toi pullo, eikä oo ees kallis!

6. Kynsilakkoja - Haluisin ihan vaan kaiken värisiä lakkoja, joilla voisin tehdä kaikkia hienoja kynsiä. En kyl kauheesti lakkaile mun kynsiä, kun jos ne vähänki rupee lähtee, mulla on väistämätön tarve repiä ne kaikki irti.. mut silti haluun niitä! 

7. Luomivärejä - Oon niiiin pitkään haaveillu sellasesta armeijan vihreestä luomiväristä. Se ois vaan niin kiva. Siihen ei oo oikeen muuta selistystä. 

Tossa siiis pientä toivomuslistaa mitä tarviisin/haluisin pukilta. Täytyy kattoo et oonko ollu kiltti ja saanu mitä oon toivonu! :))

<3 ronja


Ei kommentteja: