10. marraskuuta 2011

sorrysorrysorrysorry

Mulla on ollu niin paljon kaikkee tekemistä ja oon ollu niin väsyny. Oon kuitenkin yrittänyt kirjoittaa tänne jo about 4 kertaa, mut mun kamera ei oikeen suostu laittaa noita kuvia tänne koneelle ja sit tää kon ei anna muokata niitä.. dääm. Niin, nyt on ollu kaikkee kiireitä, sunnuntaina oli meidän seuran kenraalinäytös, maanantaina vikat harkat ennen sm-karsintoja, tiistaina tein hääkarkkeja tätin häihin ja nii esiinnyin meidän koulun 9. vanhempainillassa, meni kait ihan hyvin. Mua jännitti törkeesti, en oo koskaan laulanu tollein yksin! Joku siel katsomos alko itkee, ainaki kosketti jotakuta, toivottavasti hyvällä tavalla! :D Tänään oon ollu kaupungis ettimässä glitterii tukkaan ja kangasta tekstiili työhön. Eipä tässä muuta, kun huomista kisoihin lähttöö odotellessa. TSAU!



<3 ronja

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kuvasko sun porukat sitä esiintymistä, ku olis tosi mukava nähä se nii olisit voinu vaikka linkittää sen tänne sun blogiiski :) ?

ronja kirjoitti...

anonyymi: joo se on kuvattu, mut en tiiä laitanko sitä tänne, jos laulamista tarkotit? :D

Anonyymi kirjoitti...

joo laita se tänne! ja voitko muutenkin tehä joskus jonku lauluvideon?

Anonyymi kirjoitti...

olen vieläkin tuo sama Ano kun aiemminkin, mutta laita kun haluiaisin meielläni kuulla :) !

Anonyymi kirjoitti...

heei ois tosi kiva saada se sun lauluvideo tänne , ku kuulin siitä kauheet kehut ;)

ronja kirjoitti...

Anonyymit: mun täytyis saada joku parempi versio siitä laulusta, koska äiti kuvas sen ja se oli sellanen ihme tsuumi sössö ja kun kamerassa se äänen toisto ei kauheenhyvin pelaa.. Yritän ottaa jokun paremman videon joskus ja jos uskallan laitan sen kyllä tänne! :))