16. marraskuuta 2011

peli-iltaa

Tänään olin íhan normisti koulussa ja tavallisesti niikun aina isoskoulutuksessa. Sitten Mikael tulikin meille ja pelailtiin kimblee ja yatzia. Toivottavasti tästä postauksesta ei tuu mitään masis postausta, mut musta tuntuu et lumi sais sataa maahan ja vähän piristää tätä tylsää syksyä! Tai no talvea, vai mikä onkaan. Jotenkin en oo oikeen tunneillakaan perillä mistään ja jotenkin ahistaa vaan kaikki. Mua harmittaa vieläkin se Petäjäveden koulu, en kyl ees tiedä et mitä mä siltä odotin.. Huomenna sitten tutustuu muihin kouluihin et jos sit sais selkoo sille mitä ysin jälkeen aijon tehdä.. Ens viikonloppuna on isosleiri josta sit kuvamateriiaalia tänne. Mulla on oikeesti nyt joku tylsyys-aika, jolloin luova minä ei oo oikeen hereillä ja en saa mitään aikaseks.. Joten mulla ei oo edes mitään järkeviä kuvia mitä tähän laittaisin.. Nytpä rupeen lukee maantiedon kokeeseen, eli moido!


<3 ronja

Ei kommentteja: