23. elokuuta 2011

ÄÄÄK!

Mulla on ollu kauhee kiire ja kaikkee tekemistä, siks en oo kerenny oikeen postailee. Voisin huomenna tehdä sellasen kunnon postauksen. Nyt mulle ei oo ees oikeen tapahtunu mitään erikoista: koulua ja harkkoja. Ois mulla varmaan ollu jotain postattavaa, mut kamera ei ollu koskaan idean sytyttyä mukana..

Niijoo, eilen tein itelleni nenäkorun! Siitä en viitti mitään kuvaa laittaa kun siinä on sellanen ruma harkkakorvis näin aluks, sit vaihdan kun se on parantunu ja voin laittaa kuvaa :) Eli tosiaan, laitoin ihan ite harkkakorviksen läpi mun nenästä, ilman mitään neuloja. Ja siis se on oikeella puolella. Musta ihan sievä ja sitä oon jo hetken halunnu.

Tää video on kuvaamas mun tän hetkistä fiilinkiä. Mulla on sellanen nice olo, vaikka oonki poikki ja odotan nukkumattia! :D


<3 ronja

Ei kommentteja: