20. elokuuta 2011

Tällänen lauantaipäivä


Heräsin aamulla joskus puolkymmenen ja ihmettelin et miks mun huoneessa on valot päällä? Rupesin kattoo ympärilleni ja huomasin että mulla oli viel vaatteet päällä, meikit ja hampaat pesemättä. Olin nukahtanu illalla mun sängylle, vaikkei ois pitäny. Aikasemmin mulle on käyny samalla lailla kerran ihan muutama päivä sitten. Oisko väsymystä ilmassa?Tänään oon ollu vaan kotona kun oon hoitanu mun veljee Jerryä. Aika kävi tylsäks niin tuunailin yhtä toppia. Oon ostanu ton varmaan vuos sitten kirpparilta alle eurolla, kokokin on reilu XL. Toppi oli aivan järkyn iso. Siks täyty tehdä noi solmut.
                                  
               1. Leikkasin topin vähän korkeemmalta kun keskikohdasta halki poikki suoraan :D
                  2. Solmin noi solmut. Ja valmis. Tota ei tarvii leikkaa mitenkään kaarevasti koska
                        kun laitoin noi solmut niin se vetää tota etuosaa niin siitä tulee lyhempi :)


Välttämättä mun ei ees tuu käytettyy tota, mut kyl se kivempi on kun toi alkuperäinen. Ehkä sitä vois jossain rannalla sit ens kesänä :)

<3 ronja

Ei kommentteja: