18. elokuuta 2011

random.

Tein tälläsen postauksen lähiaikoina ostetuista jutuista, koska löysin mun huoneesta muovipussin minkä sisällä oli mun helsingistä ostamat bikinit. En yhtään muistanu et ne oli siellä, mut tiesin et ne oli jossain. Tässä on samassa kaikkia muita kuvia.

Tänään oli turhan pitkä päivä koulus 8-16.. Odotin vaa kokoajan kotiin pääsyä.. en mä kauaa kerinny kotona olla kun täytyi lähtee Family Cheer Competitioniin (kirjotetaanko noin?) eli FCC:hen. Ne oli leikkimieliset seuran keskeiset kisat. Ja meidän joukkue tuli viimeseks. Mutta me silti tuuletettiin ehkä eniten! Kiljuttiin ja lopulta tehtiin kasa keskelle kisamattoo. Pääasia oli se että meillä oli hauskaa!

Mulla ei nyt kauheesti oo mitään asiaa, eli seuraavaks voisin laittaa niitä kuvia, mitä on toivottu enemmän:



Bikinit 2.90/osa 9.90-12.90

Toppatakki Vila 59.90€

Korvikset Glitter 8.90€


Herätyskello IKEA 5.90€

Ostin makuunista 3 elokuvaa, toi OBSESSED oli oikeesti hyvä, suosittelen. Noi muut ei ollu ainakaan mun mieleen. Katoin ton Mustan Dahlian yks päivä kun olin tosi väsyny, nii se ei ainakaan sillon oikee iskeny. Kuulustelusta en taida sanoo mitään.. oli aika tylsä.. 




3 kommenttia:

Vård kirjoitti...

Huone postinki ois kiva(:?

Anonyymi kirjoitti...

toppatakki on ihana!! postaa ihmeessä enemmän kuvien kans, missä oot ite ja sit sellaset vaatepostaukset on just kans tosi kivoi. missä esittelet esim. omaa tyyliä, vaatteita kaikkee =))

ronja kirjoitti...

Vård: Sellanen on tulossa, kun saan ton huoneen kuntoon! :)
Anonyymi: Joo, mäkin tykkään tosta takista. Vaatepostausiakin on tulossa! :)