27. elokuuta 2011

vaikka mitä

Viime viikko meni aika nopeesti. Mut tänään ja eilen on ollu sellanen mateleva, hidas päivä ja ilta. Oon siivoillu, miettiny et mihin sijoitan mun hyllyt ja peilit, pikku veli Jerry ja sisko Susa tuli käymään. Eilen kävin ostamassa sen kirkkaan nenäkorun, tein porkkanasipusisosekeittoo ja hengailin koko illan yksin kotona. Äiti lähti laukaaseen ja mikaelilla oli PALJON mainoksia niin oon ollu ihan yksin. En yhtään tykkää olla yksin. 



Äsken tilasin kahdet kengät. Löysin taas munmielestä ihanat. Eikä ollu kalliit, toiset n.12 € ja toiset n. 14€. Toimitus aika oli n. 2-6 pv. Sit niistä kuvia kun tulee. Yks paketti jonka tilasin lähtee palautukseen. Muutama juttu oli huonoi, niin en viitsiny ottaa pakettia. H&M toimituskulut on muuten aivan törkeet..

Toissa päivänä värjäilin mun tukkaa, ja hyvä tuli! Värjäsin sellasella mustan tuhkalla(?!). Oon värjänny varmaan kymmenellä eri mustalla ja toi on ehdottomasti parhain. Kun väri on ihan tuore, se ei oo sininen, niinkuin monet mustat värit on. Sit kun se alkaa haalistuu siitä muuttuu sellaseks ihana ruskeeks. Nyt vaan toi väri pääs haalistuu ehkä liikaa ja juurikasvukin aivan liikaa. Voisin nyt pyrkii siihen et värjäisin tukanni max. 1.5 kk välein.



Tossa alemassa kuvassa on vielä se iso koru. Onneks sain sen vaihettuu :)

<3 ronja

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

aivan ihanan väriset noi hiukset (:

ronja kirjoitti...

anonyymi: kiitos, kiitos, tyykkän itekkin tosi paljon :)

Maija kirjoitti...

Oi, aivan ihana tukka, Ronja :)
Eksyin jotenkin sun blogiis!

t. Maija :)

ronja kirjoitti...

Maija: Kiitos kiitos! :) Kiva ku luit!