13. syyskuuta 2011

arki makeup

Tänään pääsin koulusta ja mua odotti täysin vapaa päivä, lukuun ottamatta pikku veljen hoitamista täällä kotona.. Noh mut kun pääsin koulusta söin ja söin ja söin ja sitten vaa hengailin, pelasin facebookis jotain sims peliä, sit sain päähäni mennä suihkuun ja pestä meikit kaikki pois ja tehdä teille ihanille lukioille ( jota muuten on jo 15!!!! JEE!) meikkipostauksen. Tein tälläisen perus meikin


1. Tässä siis ilman meikkiä. Laitan aina pohjalle rasvan, koska mulla on sellanen ongelmallinen kuiva iho. Joskus käytän myös tässä vaiheessa sellasta Joe Blascon peite juttuu, jos on joku tilaisuus tai sellanen jossa saattais jännittää ja mun naama vois helähtää kirkkaan punaiseks. Se on mun ihana pelastus. Sitä kun laittaa nii ei mikään näy siitä läpi, eikä se kulu naamalta päivän mittaan pois.

 

2. Meikkivoide ja puuteri. Mulla on nyt sellanen Lorealin True Match meikkivoide, joka on osoittautunut ihan hyväks. Oon ehkä vajaan kahden vuoden ajan käyttäny säännöllisesti meikkivoidetta. en tajuu enää miten pärjäsin ilman (?!) varsinkaan tän tomaatti ihon kanssa..



3. Poskipuna. H&M Blusher. Joskus käytän sillein aurinkopuuteria poskipunan päällä, että vähän näyttäis iho ruskeemmalta, varsinkin nyt talvella. Tossa ei kyl oo sillein.


 4. Luomiväri. Laitoin ruskeita luomivärejä: vaaleeta sisimmäks, seuraavaks seuraavaks tummempaa jne. Sit vielä mustaa tonne alaluomelle silmäkulmaan. Mulla ei myöskään ole hajua näistä oikeista termeistä, siks en niitä käytä. Laitan vaan luomivärin luomelle.. :D


 

5. Kulmakynä. Käytän sellasta iänikuista tummanruskeeta jonka joskus sain kaverilta, kun oli sille liian vaalee. Nyt oon alkanu käyttää sitä rohkeemmin kun mulla on ihan tumma tukka. 



6. Ripsiväri. Maybelinen One by One. Tässä kuvassa lisäsin myös Expression kajaalia tonne kulmiin.

Tällänen siis mun arki meikki, joskus ehkä vähän vaaleempi joskus vielä tummempi. Otin kaikista mun meikeistä millä meikkasin kuvan, mut en saanu niitä tänne laitettua siististi.. Noh, käy se varmaan näinkin. Toteutin tän meikki postauksen tällä kertaa tällasina kuvina enkä videona. Mun täytyy vielä rohjistua et saisin kuvattua sellasen hyvän videon. Voi olla että oon vähän kriittinen sitä videoo kohtaan. Ja sitä voi joutua oottaa vielä hetken.

Nyt lähden pesee nää meikit pois ja syömään. Sit nukkuu ja nukunkin pitkään, koska meen kouluun vasta 11.15 <3 


<3 ronja

11 kommenttia:

PEACE26 kirjoitti...

Ooohh O: siistiä:3!! millon tulis huonepostaus?

ronja kirjoitti...

PEACE26: mun huone on vähän vaiheessa, pitäis laittaa peilejä ja hyllyjä seinille. sit heti kun saan sen tehtyä tulee postaus! :)

Anonyymi kirjoitti...

onks se maybellinen ripsiväri hyvää? Erotteleeko se hyvin, ku oon harkinnu sen ostoo, mut en tiiä minkälaista se on.... :)

Anonyymi kirjoitti...

argh mulla on kanssa tomaatti iho! onko se joe blaco hyvää? mä oon oikeesti jo niin kauan ettiny jotain hyvää meikkiä joka ees vähän tasottais poskipäiden punaisuutta..-.-

ronja kirjoitti...

Anonyymi: Toi ripsari on ihan hyvä. Ostin sillein kokeilumielessä, ja toiminu ihan hyvin. Mun täytyy totuttautua taas tähän ripsarin käyttöön kun mulla on ollut vähän aikaa sit ripsen pidennykset, niin ripsari tuntuu näyttävät kökköseltä ja ripset lyhyiltä :(

anonyymi: Joo toi blasco toimii hyvin, kun käyttää meikkivoiteen alla. Se maksaa n. 50€ mut on kyl sen arvonen. Eikä se ei lopu ihan heti :)

Anonyymi kirjoitti...

onks se joe blasco minkänimistä? :)

ronja kirjoitti...

Anonyymi: siis ihan vaan joe blasco. Jos meet kauppaan kysyy esim sokkarille, niin kyllä osataan neuvoo :)

Anonyymi kirjoitti...

niiin mutta onko se joku red neutralizer vai ihan vaan peitevoide? :))

ronja kirjoitti...

Onse varmaan joku neutralisoija, sellanen pyöree purkki. katoin netistä niin se ei ookkaan nykyään niin kallis! Siitä on varmaan 10 vuotta kun toi mun on ostettu :D

Anonyymi kirjoitti...

mun mielestä luonnon kaunis on aina kaunimpaa joten tyttö kulta, sun ei edes tarvitsis meikata, olet kaunis ilman sitäkin! :)

ronja kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos ! :)