6. syyskuuta 2011

fruits love

Tänään läksin kouluun kameran kanssa. Päivä meni suhkot nopeesti, kun miettii et meillä oli 7 tunnin päivä ja tylsiä aineita, paitsi musiikki. Mut joo, kun oli joku toka vika tunti mua alko tekee mieli kauheesti jotain hedelmä salaattia tuoreista hedelmistä ja mango pilttiä. No minä tyttö menin koti matkalla kauppaa. Ostin appelsiinin, hunajamelonia, papaijaa, cantalope-melonia, purkkaa ja pilttiä. Söin aikasemmin papaijaa jossain ja se maistu hyvälle, nyt se ei sit maistunu oikeen millekkään, vaan sellaselle ihme höttöselle. Ehkä se oli ylikypsä tai jotain?

Mulle tulee aina joskus sellasta pientä allergiaa hedelmistä, et huulet ja suu turpoo ja nenä vuotaa ja suuhun tulee rakkuloita, henki ei kulje yms.... Nyt otin sen riskin ja sit söin ton koko lautasen.. Puolessa välissä lautasta tunnen kuin mun suuta ja kurkkua alkaa kutittaa, katon peiliin ja koko suun ympärys oli punane ja turvonnu.. -.- unohdin ottaa allergia lääkkeen... no mut se oli sen arvosta! AAH kun tykkään melonista <3 (laitoin tohon perään muutaman random kuvan :)



<3 ronja

ps. jos oon reipas käyn hakee mun kengät postista, ne on tullut! <3

Ei kommentteja: