8. syyskuuta 2011

Halusin..

1. Solifer Retro musta aivan ihana! On puhunut jo hetken äitin kanssa et saisin ton, mut sit mun ei tullut viime kesänä hankittuu mopokorttii niin skootterin hankintakin jäi. Ehkä mä ton sit ens kesänä voisin hankkia. Äitikin tykkäis tosta, et sit kun on auton ajokortin aika, niin äiti sais ton skoden.

2. Paul Frank kypärä näin ton joskus jossain cosmossa ja olin niin varma et haluun ton, koska se ois sävy sävyyn ton soliferin kanssa <3

3. Laukku ihan tollanen perus musta tai ruskee käsilaukku jonka saa sit sillein selkään. Mulla ei oo oikeesti yhtään perus mustaa laukkua, paaaiitssii marimekon sellanen perus selkälaukku.

4. Jumpperi tai tollanen, musta toi on vaan niin kiva. Tollanen päällä vois olla kotona ja kattoo elokuvaa, käydä siwas ja mennä joskus vaikka kouluun jos on selanen ihana rento päivä. 

5. Sulka korvikset haluisin jonkun muun väriset kun mustat, ruskeet tai ihan valkoset. Noi on tollaset kivan maanläheiset, eikä mulla oo tollasia roikkuvia, mitä käyttäisin.

6. Rennot kangas housut oon ettiny sellasia kivoja ja hyvin istuvia, mut vielä ei oo osunu kohdalle. Ja niiden TÄYTYY olla ruskeet.

7. Poncho voin niin kuvitella kun on pikku pakkasta ja oon menossa kouluun toi päällä ja sellanen ihanan iso tuubi huivi. Toi on kyllä ehdoton ostos, minkä aijon rahatilanteen salliessa ostaa!

8. Pitsi bandeau toi näyttää niin kivalta! jonkun mustan lörö paidan alla kesällä. Toi ei oo kyl ihan ekana mun ostoslistassa, mut näytää vaan musta niin kivalta. Muuten mulla ei oo ees mitään pitsistä, ehkä mun pitäisostaa joku ihan perus pitsi paita?

9. Valkoinen tuubi huivi toi vaan siks että mulla on jo sininen ja vaaleen punanen ja musta trikoinen. Tää on taas sit sellanen juttu et täytyis ostaa joku muu valkonen vaikka lapaset tai jotkut kengät.. Uggit? <3

10. Boomblaster tän mä niin ostan sit kun oon säästäny tarpeeks rahaa. Tää on niiiiiin ihana, kunno basso ja kaikki. Tällä voin sit popittaa ja tanssia kotona hulluna!

<3 ronja

Ei kommentteja: