15. syyskuuta 2011

shop shop shop!!!

Tänään lähettiin Mikaelin kanssa kaupunkiin sillein puoliextempore. Meidän oli tarkoitus mennä katsoo sille farkkuja, mut ei se sit kuitenkaan ostanu niitä. Nooh, sen sijaan mä ostelin sitä sun tätä, en siis tarkota mitään tyhmää tilpehöörii vaan ihan järkeviä juttuja. Kokeilin piecesissa ihania kirkkaan punasia leggingsejä joihin rakastuin ensi silmäyksellä! Mut mikael ei oikeen lämmenny mun ajatukselle.. :( Ostin sit samanlaiset mut tumman siniset, hetken pidettyä niitä jalassa kotona tajusin että voisin ottaa yhden koon pienemmät.. Eli mun täytyy siis tässä lähi päivinä käydä vaihtaa ne plus ostaa ehkä ne punaset ihanuudet <3

Pieces 16.95



          Näin tänään koulussa yhdellä tytöllä tollasen karvaliivin ja se on vaan musta NIIIIIN upee! Olihan mun pakko käydä sit ostaa tollanen ittellekkin. Ostin samalla ton mustan neuleen joka on ihan perusneule. sopii melkein minkä kanssa vaan. Tykkään tostakin tosi paljon. Mulla on jo entuudestaan tollanen vähän samanlainen mut raidallinen.

H&M neule 19.95€ H&M karvaliivi 19.95 €
Seppälä 29.90 € 19.90 €

Kauan kaivattu musta laukku ja vielä alennuksessa!! <3 Toi on just sellanen mitä tarviin, ihan perus musta nahkanen, jossa muutama pikku yksityis kohta. Ei saa olla kultasia osia (koska tykkään enemmän hopeesta :) eikä liian iso eikä pieni vaan sopiva :D Ainut miinus tossa on se ettei sitä saa sillein selkään, mut who cares koska toi on muuten täydellinen!


Tykkään noista sangoista. Ne ei oo sellaset perus remmit, vaan tollaset erilaiset. Oon niiiin HAPPY! <3 Ostin sit myös ihan perus mustat leggingsit. Kaikki mun aikasemmat on rikki, eikä niitä voi enää korjata. Onneks nyt on uudet.

Voisin kirjoitella tähän loppuun vielä kuulumisia. Nyt mulla on sellanen törkeen hyvä fiilis, mua ei haittaa vaikka rahat on ihan finito, koulupäivät on rasittavan pitkiä ja sää on vähän sateinen. Voi olla että tää hyvä olo johtuu siitä et tänään ei satanu niin paljoo, näin Mikaelin pitkästä aikaa, harkat on huomenna tai siitä että mun mustat pillifarkut on mulle IISSOOTT. Toi vika on varmaan kaikista suurin syy mun hyvään oloon. En oo käyny puntarilla, enkä aijo mennäkkään ennen kun maanantaina. Oon melko tyytyväinen mun peilikuvaan nyt niin en haluu et mun paino sit pilaa sitä. Sit saan nähä et onko tää vaan kuvitelmaa vai onks tästä oikeesti jotain numerollista todistetta :D voiks noin ees kirjottaa? Noh nyt kuitenkin lähden tekee läksyt ja nukkumaan. Öitä!

<3 ronja

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ronja tää sun blogi on iha sairaan hyvä <3 ! i like (:
- alex

ronja kirjoitti...

Alex: Kiitoss! Hyvä että tykkääät! <3

Anonyymi kirjoitti...

tää ei nyt oikee liity asiaan, mut oikeesti sulla on ihan hullun hyvä toi sun kameras :DDD mulla ei tuu läheskää noi tarkkoja kuvia ku sulla :'( mut ihasama :DDD t.jenna;)

ps. jaksoin jopa lukee ton koko jutun :D ;)))

ronja kirjoitti...

Jennasd: Jeepp tiedän! <3

Elina kirjoitti...

aaa aivan ihana toi karvaliivi! mä oon halunnu kans mut ei noita varmaan enää oo:( netissä ei ainakaan näy...

ronja kirjoitti...

Elina: Joo toi on niin kiva! Ostin ton HM lastenosastolta, ja jouduin ottaa 164 koon ku ei ollu isompaa. Noi kyl menee tosi nopeesti, kun on uus muotivillitys :D

Elina kirjoitti...

joo niin aattelinki et on lasten puolelta ku on halvempi:) mut ei se mitäää hakisin itekki jos vaa olis mut veikkaan et loppunu nuokin:/ hitto ku on niii hankala lähtee metsästää jotain yhtä vaatekappaletta ku maksaa linkitki viis euroo suuntaansa tuolta meiltä päin..:D

ronja kirjoitti...

Elina: Nii, katoitko tota mun liiviä sieltä nettisivulta?