3. syyskuuta 2011

Oonko ees laiska..?

Nyt mulla on ollu paljon kaikkee mistä oon voinu kirjottaa.. en oo jaksanu kantaa kameraa mukana.. Mut tortaina meidän talo järjesti sellaset Lasten pihajuhlat, joihin otin kameran!.. mut en jaksanu tehä postausta.. o, kai se on parempi tehä vähän myöhässä postaus ku ei ollenkaan.. jos tää mun melkein viikon välein postailu jatkuu.. LUPAAN ettei tää jatku näin! :D Tässä kuvia sieltä Lasten pihajuhlista:

Lapsille oli yllätyksenä järjestetty parkour-opettaja opettamaan niitä. Kaikki oli ihan innoissaan, varsinkin meidän pihan pikku pojat! :) Kaikki oli kybällä mukana.. Äitikin oli menos.. Onneks se oli vaan MENOSSA.. eikä oikeesti päätyny hyppii noitten lasten sekaan :D




Siellä oli myös  pientä syötävää ja äiti oli paistamassa lettuja ja makkaroita. Oli mukavat "juhlat" vaikka välillä sato, välillä paisto mut silti oli viilee ja välillä kylmä. Mä tykkään tollasista piha kemuista, kun siellä on naapureita, joiden kans ei muuten välttämättä tulis jutusteltua :)


Eilen oli muodin yö, johon menin suoraan treeneistä!? Mulla on siis treenit perjantaisin 18-20.. Tooosi kiva. Mulla ei ollu muodinyös kameraa mukana.. Yllätys? Noh.. ei siellä musta kyllä kauheesti mitään kuvattavaa ois ollukaan.. Paitsi se muotinäytös jota katottiin varmaan tunti. Olin siellä sillä mielellä et jos löydän jotain niin ostan.. Kuinka ollakkaan en taaskaan löytny mitään, vaikka kerrankin ois rahaa ostaa jotain "turhaa".. Niin mun tuuria..

Tänään herätyskello soi 7.30. Nimittäin mulla on ollu kokopäivän (9-16.30) kestävä kerhonohjaaja koulus. Sieltä ei oo myöskään kuvia. Kotona sit näpsäsin kuvan noista materiaaleista ja muistiin panoista joita me saatiin. Tajusin vasta kotona, et on oikeesti paljon mukavampi kun noi laput ei oo vaan valkosii! aika tärkee juttu! :D




Ei kommentteja: