26. syyskuuta 2011

mä heart jumpperihaalari

Kun olin viikonloppuna Mikaelin luona, sen hyllyssä oli lukiolaiskalentereita. Rupesin sit selailee niitä ja huomasin, että siellä oli -30€ alennuslappu, jolla saa alennusta OnePiece jumppereista. Otin lapun ja ajattelin et hyvä alennus ja täytyy käydä kattoon mikä on lähtöhinta. No sit seuraavana päivänä kävin kattoo ja hinnat oli 120€-250€!!??!!??. Toi minkä mä haluun oli 180€ ja sit siitä se -30€. Uskalsin sit kysyy äitiltä et ostaisko se mulle ton joululahjaks ja se sano et JOO!! Oon niin onnellinen. Kuvitelkaa sit kun on pakkasta -30 astetta, niin meen toi päällä kaikkialle. Toivottavasti se sit sopii!!

 

Äsken sit eksyin Nelly.comin sivuille ja siellä oli kans noita! Ja nyt on vielä kaikista tuotteista -15% eikä postituskuluja, jolloin hintaa jäis 152€. Tuolta OnePiecin omalta sivulta ois 162€. Periaatteessa ihan sama, kummasta sen sit ostan. Tai siis äiti ostaa :D Luulen että Nellyltä se ois jotenkin "turvallisempaa" tilata.. tai en mä tiedä!

<3 ronja

Ei kommentteja: