25. syyskuuta 2011

ssaturday

Lauantaina mentiin mikaelin kanssa syömään Amarilloon. Syötiin taas kerran se sama perus, mikä aina. Se on vaan niin hyvää. Mikael lähti sit kotiin ja jäin oottaa äitiä töistä. Ulkona oli niin kiva sää pitkästä aikaa, et mun oli pakko räpsiä kuvia. Kun äiti pääs töistä, soitettiin kyyti ja lähdettiin entisen naapurin luo. Siellä mä vietin koko illan, kun sit lähin Mikaelin luo.
 






Mulla oli kyllä kamera Mikaelin luona mukana, mut en taida laittaa niitä tänne :D Seuraavan kerran sitten!

Tuntuu ihan jännälle kun kello on vasta yhdeksän ja oon jo ihan valmis nukkumaan. Oon käyny suihkus, yökkäri päällä ja iltapala syöty. Ehkä sitä vois muutenkin mennä vähän aikasemmin aina nukkumaan. Aamut on joskus vähän vaikeita. Muutenkin tuntuu et opiskelu motivaatio on jossain abot 0ssa. No eihän tässä oo kun enää 2 vk kunnon koulua kun on loma, sit lataan kaikki akut ja kauhee numeroiden nosto päälle. Täähän on nyt vika vuos peruskoulussa. Sen verran oon perillä mun jatko-opinnoista et meen kolmoistutkintoon, mut se ammatillinen puoli on vielä kysymysmerkki, maybe kauneusala?

Muuten mun painon pudotus on siinä vaiheessa et oon laihtunu 4.2kg. Tän viikonlopun perusteella luulen että paino on pysyny aika samana.. Kai sitä joskus voi vähän herkutella? :D No mulla on sitten ens viikonloppuna karsintakisaleiri, et sit ei kyl tuu herkuteltua! ONNEKS! Nyt pitää taas vähän tiukentaa sitä mitä suuhun laittaa.

<3 ronja

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mulla on sama, et koulu ei kiinnostais OLLENKAAN -.- mut pakko kai sielläki on käydä ... :)

ronja kirjoitti...

Jennasd: Niinpä..

Anonyymi kirjoitti...

eiks se leiri oo vierumäellä? siellä on IHANAA ruokaa! <3 aah!

Isabella kirjoitti...

ronja vierumäellä ei voi laihuttaa, siellä syödään ja syödään :D

ronja kirjoitti...

isabella: mut eiks se oo terveellistä? :D