4. syyskuuta 2011

VIELÄ 7KG

Jee oon taas edistyny mun tavoitteessa ja oon laihtunu 3 kg! Vielä ois jäljellä toi 7kg. Kirjoitin ittelleni sopimuksen, johon sit loppuun kirjoitin " Minä Ronja Julia lupaan elää terveellisemmin, eli syödä liikkua paremmin.... ". Asetin ittelleni tavoitteeksi päivän 5.12. jolloin mun painon pitäis olla se 55kg. Palkinnoks vien itseni shoppailemaan, ilman tunnontuskia siitä et kuinka paljon voin tuhlata rahaa :D Musta tuntuu et mun mustat pillifarkut, jotka oli mulle sopivat ja tosipaljon käytössä, on nyt vähän sellaset lörökät, et ne ei oo enää nii tiukat, ensimmäinen kunnon merkki siitä et edistystä on tapahtunut. JEE!


 Oon selaillu kaikkia laihutus blogeja ja oikeesti ihmiset tuntuu olevan kauheen päättäväisiä ja edistyneet huomasti. En vaa voi tajuta, miks mulla on kauhee himo kaikkeen hyvään. En vaa VOI hallita sitä.. Alku on aina hankalin kun on se totuttautumis siihen uuteen ruokavalioon. Oon kyllä edistyny henkisesti sen verran, ettei mua ees tee mieli mennä mihkään heseen tai mäkkäriin. Karkkiakaan en oo sillein ostanu ku aikasemmin.. Oon yrittäny jauhaa purkkaa ja syödä tollasia Läkerol Dentsejä.



Mun sellanen pahe on ollu myös ulkona syöminen.. (heh heh) Kalori määrä pienenee huomattavasti kun vaihdat perunat salaattiin ja limun sijasta juo vaan vettä. Limun vaihtaminen mehuun ei auta mitään.. Sen oon todennu. Mehussa on enemmän kaloreita kun limpparissa. En oo liikkunu kauheesti enempää kun aikaisemmin, koska onhan mulla 3-4 kertaa harkat viikossa.. Mä oon tainnu keskittyy ruokavalioon enemmän ja se on auttanut ihan kiitettävästi. Musta ei oo siihen et laskiskelisin kaloreita, niin että päivässä sais syödä vaan tietyn verran. Ajattelen sillein et päivä kerrallaan. Itteesä ei pidä laittaa liian koville. Mä ainakin retkahdan jos menee liian tiukaks. Kaikki on hyvin kun ite oon tyytyväinen tahtiin!

Taidan tästä lähtee kattoo treenikamoja ja syömään, illalla sit treenit! 

<3ronja

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

halusit sillo joskus postausideoita: kerro harrastuksestas, kavereistas, huoneestas, lempivaatteista, perheestä ja sit tee semmone kysymyspostaus jossa kaikki voi kysyy sulta kaikkee :)

ronja kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos ideoista! Toi harrastus postaus on ainakin tulossa! :)

Anonyymi kirjoitti...

Toi kysymyspostaus kuulostaa tosi kivalle :D sellanen ois kyl tosi kiva

ronja kirjoitti...

Anonyymi: Pistetään harkintaan! :)