9. lokakuuta 2011

21 FAKTAA

1. Yritän olla erilainen kun muut.
2. Puhun suoraan. En tykkää yhtään ihmisistä ketkä valehtelee tai kertoo puoli totuuden. Asiat ylensä on miten ne on, ne ei siitä kiertelemällä muutu.. vaan pahenee.
3. Oon harrastanu cheerleadingia 1 vuoden ja 4 kuukautta. VASTA! Tuntuu et oisin kauemmin.
4. Joskus musta tuntuu et oon yksinäinen, vaikka mulla ois paljon ihmisiä ympärillä, tarviisin sellasen yhden tooosi hyvän tyttökaverin jonka kanssa vois puhua ihan kaikesta. Mulla ei oo..
5. Haluisin uudet hampaat. Jos saisin uudet hampaat, oisin niin onnellinen. En kyl varsinaisesti häpeile jos mua naurattaa ja hampaat näkyy mut siistit ja suorat ja tasaset hampaat ois JES!


6. Rakastan leipomista valtavasti! Jos mulla ois paljon rahaa, leipoisin joka päivä kaikkia ihania suklaajuttuja ja suolasia juttuja ja kakkuja ja piirakoita ja aah.. vähän oisin lihava! :D
7. Mulla on ollut ruskeet, punaset, violetit, mustat, blondit ja sellaset tosi tumman siniset hiukset. Mulla on ollu myös permanentti, joka oli oikeesti tosi ihana.. Harmi vaan etten tajunnu sitä sillon.. :/
8. Asun kotona äitin ja pikkuveljen kanssa kesään asti, jolloin toivottavasti pääsen muuttamaan! Aijon muuttaa heti ysin jälkeen. Tässä suunnitelma: kun saan päättötokarin kouraan ja juhla loppuu juoksen himaan ja kannan mun kamat autoon ja muutan pois. Tääkin siis mun tapaisesti suunnitelma joka vaatii ainoastaan toteutuksen!


9. Saatan joskus olla hieman utelias ja joskus ehkä puuttua toisten asioihin, mut kuitenkin mä tarkotan aina hyvää.
10. Oon tosi oikeudenmukainen. En siedä jos jotakuta ei kohdella samallalailla kun muita, niin hyvässä ku pahassa.
11. Jos saisin lähteä johkin ulkomaille lähtisin varmaan Intiaan, en tiedä miks mut se on jotenki viehättävä paikka. Ja sit ehkä jossain tulevaisuudessa, voisin lähtee jonnekkin Afrikkaan auttamaan ihmisiä.


12. Olin 2-6.luokilla Steinerkoulussa. Sitten yläasteelle vaihdoin ihan taviskouluun. ONNEKS!
13. Mulla on Facebookis 657 kaveria, ja voin väittää että tiedän niistä vähintään 650.
14. Haluun tosi kovasti tatuoinnin. Siihen olkaan, niinkuin olen aikaisemmin oon kertonutkin!
15. Mulla on ollu alahuulessa lävistys. Nyt on nenässä ja navassa. Ne saakin riittää.. Paitsi haluisin takas rustoon korun, se on mennyt umpeen..Korvia ei kyl lasketa lävistyksiks ,eihän? ;)
16. Mua ärsyttää jos joku mielistelee tai feikkaa.. puhuu kakkaa jostain ja ei tiedä asiasta oikeesti mitään.



17. Haluisin niin kovasti aloittaa salilla käymisen ja vähän saada kroppaa lihaksikkaammaks, mutta kaikilla saleilla on joku tyhmä ikäraja! Ja aikaa ei oo kauheesti. Tykkäisin niiin paljon käydä niillä ohjatuilla tunneilla ja zumbassa ja kaikissa.. mut ei.. Ehkä ens keväänä ?
18. Ihastun kaikkiin hyviin biiseihin, mut kyllästyn niihin nopeesti. Sit kuuntelen jotain muuta ja sillä välin unohdan mitä oon aikasemmin kuunnellu.. eli mulla soi koneella kokoajan samat biisit :D
19. Jos saisin olla päivän kuka tahansa oisin varmaan näkymätön nainen. Sit vaan kulkisin näkymättömänä kaikkialla ja menisin paikkoihin mihin en oikeesti sais mennä ja sit oisaisin myös lentää.
20. Jos mua jännittää meen ihan punaseks. Ja jos mua oikein kovaa jännittää mun kädet tärisee. Menn siis punaseks tosi helposti.. Myös jos mulla on kuuma tai kylmä tai hauskaa.
21. Oon aika luova: tykkään sisustaa, ommella, neuloa, askarrella, leipoa, kokata, laulaa, tanssia.....

<3 ronja

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ronja oot ihana <3<3 ja tää blogi<3

ronja kirjoitti...

Anonyymi: Voi kiitos! Ja hyvä että tykkäät! <3

veera kirjoitti...

äää ronja tää sun blogi on super ihana, ja mul on toi sama että haluisin iha sikana käyä jossai salilla tai jotai mut en tykkää käyä yksin:(

Anonyymi kirjoitti...

voi lapsi rakas, ei millään pahalla, mutta ei sinne asuntoon ihan noin vaan muuteta koulun jälkeen.. millä maksat vuokrat? ruoat? tai ylipäätään elämisen? vai kuulutko kastiin "isi ja äiti hoitaa".

ronja kirjoitti...

veera: Kivaa ku joku kommentoi noin! Mä tarviisin jonkun kans kenen kans voisin käydä ja sit tarviin aikaa! :)

Anonyymi: rakas anonyymi, ei tämäkään pahalla, mutta mun raha-asiat ei kuulu sulle. Kiitos kuitenkin kommentistasi, eihän se opiskelijan arki yleensäkkään mitään rahalla mässäilyä ole. Eikä se kovin uusi juttu ole, että peruskoulun jälkeen muuttaa omaan asuntoon, soluun tai kimppakämppään! :) Nii ja en todellakaan kuuluu kastiin "porukat maksaa" :)