6. lokakuuta 2011

EI TUU MITÄÄN!

Yritän kovasti kattoo mitä pistän suuhun ja se on musta onnistunut ihan hyvin, pieniä juttuja lukuun ottamatta. Olokin on kevyempi. Mut miks vaaka näyttää sitä samaa 61.0-61.3kg..? Tää masentaa mua, mun pitäis ehkä suunnata mun katse muualle kun vaakaan ja katsella mun oloa. Joka onneks on hyvä. Luen melkein joka päivä jonkun "laihdutus" blogia jossa on pitkä lista ruoista, kalori määristä ja miten on liikkunut! Miks musta ei oo siihen. En todellakaan pystyis joka päivä liikkumaan, joskus tietenkin tulee kausia jolloin meen lenkillä monena iltana peräkkäin. sekin sit tyssää siihen kun huomaan että nään kauheen vaivan juosta johkin ja takas, mut vaaka näyttää vaan samaa. Se taitaa olla rikki? 

Mulla on oikeesti joku ruokaaddiktio. Eilen äiti osti sellasia leivonnaisia, jotka on kokoajan mun nenän edessä. Oon syönyt niistä about 4 kappaletta! Musta tuntuu että mun vatsa on pohjaton kuilu joka huutaa kokoajan täytettä että ois tyytyväinen, nooh huijaan vähän se ei oo koskaan tyytyväinen. Oon yrittäny pienenpää mun annoskokoo joka on onnistunu kans ihan hyvin.. Nykyään en voi syödä paljoo mitään mässyy koska mulle tulee sairaan huono olo.. Johhtukohan huonosta omastatunnosta vai vaan siitä että kroppa saa tarpeeks?

Haluisin vannoo että ens kesänä tulisin olee rannalla ihan ilman häpeilyjä, mutta tää mun prosessi on niin ailahteleva! Eikä tätä auta yhtään se että oon Hesessä tetissä. En oo syönyt siellä ollenkaan ranskiksia, koska ne ne vasta onkin kaloripommeja.. mut limsaan oon retkahtanu.. Parempi limsa kun mehu, koska mehussa on niiiiiin paljon enemmän kaloreita. En tajuu kuin joku voi selvitä päivästä välipalana joku omena, nyt kun oon ollu tässä koneella sen pari tuntia oon vetäny 4 mandariinia.. Kuvitelkaa jos tossa ois karkkia? Mun itsekuri on jossain niin alhaalla.

Kopioin tän kuvan tänne muistutukseks siitä et miten paljon se 10 kiloo on. Jos joskus satun sen itse unohtamaan. Haluun olla ihminen joka aloittaessaan asian vie sen myös loppuun. Vaikka matkalla ois hyviä ja huonoja aikoja, voin sitten olla tyytyväinen itteeni. Tää ei näköjään jäänykkään pelkäks laihduttamiseks vaan tästä tuli mulle oikeen kunnon haaste! 



Nyt lähden nukkumaan ja tää tyttö lähtee aamulla taas Hesburgeriin! Kauniita unia! anteeks jos on kirjoitus virheitä, oon niin poikki etten joksa enään lukee tota läpi ja korjata..
<3 ronja

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oot just hyvä tollasena ei sun tarvii laihuttaa yhtää!-.-

ronja kirjoitti...

anonyymi: no kiva et jok usanoo noin! Mun ei välttämättä joo tarvis, mut haluun käyttää tiukkoja vaatteita ilman sitä tunnetta et kaikkialta pursuu yli :))

Anonyymi kirjoitti...

mmm =) mut naisella pitää vähä olla jotai mistä ottaa kiinni :D mut sää oot just hyvä!