24. lokakuuta 2011

Dear Kati!

Sain tänään sanomista mun postailusta. Kati, mun kaveri, halus että postailisin enemmän. Sitten se ehdoitti et tekisin siitä postauksen ja kirjoittaisin siitä 10000 hyvää asiaa. En kyl ihan täydellisesti voi toteuttaa sen toivetta, mut parhaani yritän. Eli:

Tutustuttiin joskus kun oltiin ala-asteella, kun meidän äitit oli työkavereita. Kati asu aikasemmin sen verran kaukana meistä, ettei me nähty ihan kauheesti, sit se muutti meidän lähelle ja Kati vaihtoi meidän kouluun. Jonka jälkeen me ollaan nähty enemmän. Me oltiin viime kesänä samalla riparilla ja ruvettiin pitää yhdessä kerhoo. Mulla on niin paljon kaikkia muistoja Katin kanssa: ollaan oltu laivalla viettämässä mun 10v. synttäreitä, ollaan oltu molemmat Tartu Mikkiin- ohjelmassa, oltiin samalla riparilla, kaikki Katin synttärit joilla oon ollu ja ollaan laulettu karaokee <- Kannattaa kattoo :D, mentiin ottaa yhdessä kielikorui, mut mä hannasin.. Yleensä mä en oo se joka hannaa :DD Toivottavasti meille tulee vielä paljon yhtesii muistoja. Katin kanssa on aina hauskaa!!
Kati on ihana! Sen kans voi puhuu aina kaikesta. Katilla on ihana paksut ja pitkät hiukset. Se on niin nätti ja ihana, en voi kuvata ees sitä millään sanalla, koska semmosta ei oo!! Mihin ollaankaan menossa se on aina kyytimässä mua! Meillä on Katin kanssa sellanen suunnitelma et ajetaan kevari kortit ja sit lähetään ajelee ympäri suomee. Ostetaan sellaset nahkaset ajopuvut ja tummennetut visiirit. Se ois aikamoinen näky ku mentäis tuolla, kummallakin mustat tukat viuhuen. Kati on yksinkertaiseisesti yks mun parhaista ystävistä. Vaikka mulla ei kauheesti jää aikaa kavereille nii Kati on PARAS!




<3 ronja

2 kommenttia:

kqti kirjoitti...

Dear Ronja!!!! ei hitsi sä teit tän!!!! kuvia ei saanu laittaa, heheh ;) voi ja noi kaiikki mitä ollaan koettu, huhhuh! <3 mombasa, oivoi ihania kaikki!!!!! oot rakas, kiitti tästä ;) vaikka sanoin vitsillä, että tee musta 2000 positiivisen asian postaus ;) hehe, mut kiittti rakas! <3

ronja kirjoitti...

kqti: TOTTAKAI MÄ TEIN TÄN!! <3