29. lokakuuta 2011

mitä kuuluu

Oon yrittäny muokata tota ulkoasua sellaset pari tuntia ja en osaa tehä tohon tota banneria vai mikä toi nyt onkaan.. ooon lopen uupunut.. eikä tästä tullut vieläkään sellasta mitä toivoin.. Jos joku ihana osais ohjeistaa mua ton jutun tekemisessä oisin nii kiitollinen! mun piti kertoo et miten toi KALLIS rasva on tehonnut, oon tyytyväinen. Se siis kosteuttaa ihon täysdellisesti! mutta sit mulla on nää huulet ja silmät jotka ei tahdo parantua.. rasittavaa.. mut jooei siitä enempiä.. Tavallisesti, niinkuin nykyään voi sanaa mulla ei oo taaskaan ole vapaata viikoloppua ja mulla on harkat joka päivä. Yritan selvitä tästäkin ajatellen joululomaa. aah.



Kävin siis ostaa kankaat mun kolujuttuun, niinkun jo aikasemmin kerron, ajattelin et laitan tähän kuvan suunnitelmasta niin näätte miten sit edistyn senkin teosta.. Huomaako et oon ihan love kaikkiin käsity juttuihin?

<3 ronja

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kenelle sä ton haalarin aattelit? :) tulee varmaa tosi kiva!
mäki tykkään hullusti käsitöistä!

ronja kirjoitti...

anonyymi: en tiiä viel, jollekkin pikkuselle :D Toivottavasti onnistuu!