13. lokakuuta 2011

2,3,4, days

Säälittävää tää mun postailu oikeesti! Mulla on syy miks en oo siis käyny tekee joka pv omaa postausta vaatteille. Mun kameran johto oli hukassa.. Se oli mun huoneen lattialla kaikkien niiden vaatteiden ja tavaroiden alla.. Nyt siis vasta siivosin ja löysin sen ja pääsin tekee postausta. 

Alotan nyt vaikka siitä tiistaista: tiistai koulupv vaan meni ja illalla sit oli kerho. Äiti oli tilannu sellasta iho rasvaa mulle, jonka piti olla herkälle iholle 24h kosteudella. JA MITÄ VIELÄ!? Laitoin sitä keskiviikko aamuna naamaani ja mitä kävi, mun iho vaan imi sen rasvan mun naamasta sekunnissa ja alko kutittaa, kiristää ja poltella. Eikä se ees riittäny, nyt on otsassa sellasia kuivia punasia nokkosihottuman tapasia läiskiä.. Sit illalla oli koulun iltamat.. Ja meno siellä vaan huononee. Aikasemmin sinne oli kiva mennä tanssimaan mut nykyään se musiikki on niiin huonoo että nää tais olla mun vikat iltamat.. Mulla oli päällä sairaan ihanat punaset leggarit ja raidallinen toppi. Aamulla kun heräsin ajattelin nyt kyllä on BAD HAIR DAY, sit laitoin ton pipon ja ajattelin että ehkä mä voisin silti vähän kihartaa mun tukkaa. Mikä osottautui huonoks ideaks koska sain koulussa niin monelta kommenttiä: "mikä bad hair day toi muka on?" ja "teippaa toi BAD tosta piiloon!" :D

pipo Nelly.com toppi H&M leggingsit pieces tuubihuivi



Keskiviikkona ei tapahtunu kai mitään.. Mulla ois ollu isoskoulutus, mutta mä uppouduin ja uppoon vieläkin kokeisiin. Täytyi lukee. Päällä mulla oli perus farkut ja toi lepardi kebardi paita + vaalee nahkatakki. Ostin ton takin vähän sillä mielellä et tuleekohan mun käytettyä sitä, kun se on ton värinen, mut nyt musta tuntuu etten haluis käyttääkkään enää mustaa tai ruskeeta kun toi on niin kiva erilainen. Silti se musta on kyl kans ihana :)



Tänään torstaina mulla oli enkun koe. Koko päivä meni niiiiiin hitaasti kun 8 tuntii koulua. Saatiin ens jakson lukkarit, jossa torstai näyttää yhtä pahalta.. Muuten ihan jees muina päivinä pääsen jo kahdelta! Tänään on ollut muuten ihan mukava päivä, Mikael tuli meille ja tehtiin lämpimiä voi leipiä ja mä luin sit kokeisiin. Huomenna ois matikka ja ruotsi.. :/ Tänä aamuna sänky voitti ja nousin vasta kahdeksalta kun tunti alko 8.30. Eihän siinä enää kerinny kun vetää kollarit ja mustan perus paidan niskaan.


Tälläsiin oon siis tähän asti tällä viikolla verhoutunut. Huomenna vois olla taas vähän luovempi päivä pukeutumisen suhteen. Sen näkee kyl sit huomenna. hetken tässä ielä palloilen ja lähden lukee kokeisiin! ÖITÄ! <3
<3 ronja

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana tuo toisiks viimene kuva ronja <3 kaunis olet :)

ronja kirjoitti...

Jennasd: Kiitos! <3

Anonyymi kirjoitti...

tee semmonen postaus missä kerrot kaikki hyvät biisit ja inhokit ja mitä yleensä kuuntelet !
oot ihana ja rakas<3

Ninni kirjoitti...

Hei Ronja, mulla on sulle haaste blogissani! :)