24. lokakuuta 2011

askatelu fiilis

Mulle tuli äsken kauhee vimma laittaa mun kalenteri uuteen uskoon. Ostin viime kesänä Helsingistä snoopy- kalenterin, joka oli paras Jyväskylän ja Helsingin valikoimasta. Yritin epätoivoisesti ettiä itselleni kalenteria , mutta Jyväskylästä en sellasta sopivaa löytänyt. Sit lähdettiin reissuun ja sit sattumalta löysin OK kalenterin (joka sit vähän ajan päästä löytyi myös jyväskylästä...). Kun koulut alko ja kalenteri oli laukussa sen kansimateriaali osoittautui naarmuttuvaksi, mutta toinenpuoli säilyi koska olin laittanu siihen lukujärjestyksen kontaktimuovilla. Äsken sit otin kasan lehtiä ja sakset ja rupesin leikkelee.. Lopputulos on ihan omaa silmää miellyttävä, mut siitä kyl tuli aika sekanen.. Noh, ehkä se nyt menee ens kesään, jolloin voi ostaa ihan minkä kalenterin vaan tai saada lukiolaiskalenterin ja tuunailla sitä sit. OON HÖLMÖ?! Miks en tajunnu tätä viime kesänä?



Mitä mieltä ootte? Eiks oo vähän sekava? Noi numerot on ihan randomilla laitettu, kun ne oli jotain jämä tarroja rippijuhlista ja kuvat on HM lehdistä ja toi pin up tyttö tulostettu netistä. Näin saa tuunailtua kaikesta arkisesta ja tavallista oman näköstä. Ja musta kaikki tollanen närpäily on mukavaa. Seuraavaks mun näpräilyn aihe ois tädin hääkarkkien ja ruoka nimilappujen väkerrys. Ihanaa kun on häät, joihin en itse ees pääse.. Mulla on KISAT!? 

<3 ronja

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

waau, hullun hienohan tosta tuli ;ooo

ronja kirjoitti...

Jennasd: HEHE! kiitos :)

Anonyymi kirjoitti...

mäkin tuunasin mun lukiokalenterin!!

Anonyymi kirjoitti...

Tosi hieno tuli! :)

Katjaana kirjoitti...

wouuww :o ! tosii magee ;)

ronja kirjoitti...

Sellasta täydellistä kalenteria on niin vaikee löytäää.. Nyt musta tuntuu et se näyttää paremmalta, kun sitä joutuu katteleen monta kertaa päivässä :D