18. lokakuuta 2011

skincare

En tiedä teinkö kauheen virheen vai oikeesti arkea ja mieltä halpottavan ostoksen? Mulla on siis melkeinpä joka syksy/talvi sellanen ongelma et mun iho kuivuu ja menee ihan punaseks ja ihottumaiseks. Kulutin tänää melkein 70€ pelkkiin naaman hoito tuotteisiin, siis komeen juttuun! Sanokaa etten oo ihan hullu? Käytän yleensä jotain apteekin perusvoidetta ja bebantheenia, enkä koskaan oo käyttäny ku max 20€/kk kauneudenhoito tuotteisiin. Nyt innostuin ja ostin biothermin naamarasvan 39.00€, cliniquen meikkivoiteen, 32.20 € ja lumenen naaman puhdistusaineen 7.90€.. Onneks sain henkilökunta alen -15%.. mut silti hintaa jäi semmoset 70€.. 




 
















En oo oikeesti koskaan käyttänyt rahaa noin paljoo mihinkään rasvoihin ja meikkeihin. Mut mun naama on ehkä vähän outo ja se ehkä tarvii tollasia erikoislaatusia tuotteita et ei näytää ihan hapankorpulta.. 
Toivottavasti nää tuotteet on hyviä, nyt just laitoin tota rasvaa naamaani ja tuntuu ihan okeilta. Mun ihanne rasva ois vaan sellanen joka parantaa kaikki sekunnista, sellasta ei kyllä varmaan valmisteta, vai onks jollain kokemusta? Kauppaan jäi vielä kasvovesi ja silmämeikinpoistaja. Ne maksaa sen toisen 70€. Oon kyllä ihan valmis maksaa sen hinnan jos nää oikeesti toimii. Sain kaupan päälle kaikkia testereita ja hajuveden. Ihan hyvä kauppa, ainakin tähän mennessä ! :D
Tää viikko on alkanu aika herkuttelu-meiningillä.. Eka käytiin Mikaelin kanssa Amarillossa ja sit olikin sen synttärit, jossa tuli herkuteltua enemmän kun piti. Tänään sit käytiin pizzalla ja illalla mentiin äitin kanssa kyläilee vanhan naapurin luo, jolla oli kaikkia herkkuja pöydässä. Enhän minä herkkupeppu voinut vastustaa kiusausta!

<3 ronja

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

miten sun painonpudotus sujuu? t. toinen samassa tilanteessa oleva :D

ronja kirjoitti...

Reilu puoltoista kuukautta ja pitäis olla vielä 5 kiloo pudotettuna, se vähän jänskää et miten onnistun.. Eli nyt on se 5 kiloo lähtenyt ja nyt oon kyllä herkutellut sen verran etten uskalla käydä muutamaan pvn vaa'alla. Ehkä sit muutaman lenkin jälkkeen :D Pitäis taas alkaa kattoo vähän tarkemmin et mitä suuhun laittaa. Mulla on ihan hyvä fiilis tästä laihduttamisesta eli kai tää ihan hyvin sujuu :)