16. lokakuuta 2011

-5.1kg!!!!

Tänä aamuna heräsin vasta puol ykstoista. Ihan unenpöpperöisenä meen puntarille ja se näytää 59.9 kg. MITÄ MITÄ MITÄ?! En oo kattonu yhtään mitä suuhuni pistän, en oo liikkunu sen enempää kun yleensä, mä oon maannu sohvalla ja kutonu! Tää ei voi olla todellista! Oon 4.9 kg päässä mun tavoitteesta. Oon niin monta kertaa aloittanu laihuttaa, mut siihen se sit jääkin. Kerrankin oon saanu jotain aikaseks! AAA.. OOn niin tyytyväinen.
Ja mitä ens viikkoon tulee: treeniä, TReeniä, ja vielä vähän TREEENIÄ! Mulla on siis jenkkileiri ja omia harkkoja. Ainoostaan ti ja su on päivät jolloin mulla ei oo treenejä. Voisin pistää itteni koville ja käydä niinäkin päivinä juoksee lenkin. nojoo.. Saas nähdä. Tänäänkin aamulla lähdin kuluttaa lenkkareita, mut ekan 5 min jälkeen tuntu että ei tuu mitään.. Sit mun lenkki muuttui 30 min kävelyksi. Taidan olla vähän kipee.. Toivottavasti se ei kauheesti haittaa mun treenaamista. Onneks särkylääkkeet on keksitty! Ei mulla sen kummosempaa asiaa ollut. Nyt suihkuun ja voisin kutoo muutamat kierrokset ja illalla harkat. MOI!

<3 ronja

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oi että! voi kun mullakin onnistuis.. oon vaan niin perso makeelle ja perhanan laiska!

ronja kirjoitti...

Anonyymi: Mä oon aikasemmin aina laittanu aivan liian ankarat rajat, mitä syödä ja miten liikkua, ja siks ei oo laihdutus onnistunut. Nyt kun annoin itselle tarpeeks aikaa ja saan syödä melkein mitä vaan kerran viikossa, niin eiköhän se rasva ala palaa. Täytyy vaan päättää joku aika ja alottaa ihan pienestä. Mulla se alko siitä että 5 pv ilman karkkia, sit kun sai sen onnistumisen tunteen että pystyi siihen niin tavotekkin kasvoi :) Kaikista ketkä aikoo laihduttaa tuntuu et on laiska ja perso herkuille, mut sit kun ottaa oikeen asenteen nii se oikeesti palkitsee :)