5. lokakuuta 2011

Answers

Oikeesti en oo malttanu olla vastaamatta näihin kysymyksiin, joita tuli musta monta siihen verrattuna mitä ite kuvittelin tulevan! Ja hyviä kysymyksiä olikin. Kirjoitin nää vastauset siis jo maanantaina, mut mulla on ollu kaikkee tekemistä ja kuvat ei totellu mua siks täänyt tulee myöhässä. ANTEEKS! Tässä vastaukset:

ootko itsekriittinen entä kilpailunhaluinen?
- Ai oonko itsekriittinen? OON oikeen isolla O:lla.Vertaan itteeni aina muihin, mut silti en haluu olla samallainen ku muut. Ja joo oon aika kilpailunhaluinen, aika tyhmältä kuullostaa, mut haluun olla kaikessa mitä teen paras. En taa jotain missä en oo hyvä.. 


mitkä on sun parhaat puolet, entä huonot? millanen oli sun tokari? osaatko laulaa tai tanssia? 
- Mun paras puoli on varmaankin mun huonoin puoli sanon asiat suoraan, joskus liiankin.. :s Mut jos täytyy sanoo jotkut nii ne ois varmaan rehellisyys ja oikeudenmukaisuus ja huonoin se että joskus ehkä valitan ja stressaan turhasta..
Mun tokari oli ihan hyvä keskiarvo oli 9.2 :)) Tykkään tanssia ja laulaa varsinkin. Kai mä siina oon ihan hyvä? :D

Kuinka iso sun koulu on? Entä luokka? Millanen luokkahenki teiän luokassa on, tai ylipäätään millanen se on?
- Meidän koulus on about 500 oppilasta. Luokalla kai 20 ? :D En muista..  Ja meidän luokkahenki on nykyään musta törkeen hyvä, aikasemmin se oli vähän sellanen ja tällänen. Meidän luokka on musta melkeinpä paras! :D

mikä on sun kengännumero?
37-38


mikä toi on toi mainosjuttu, saako siitä rahaa ja paljo?
- Mä en itseasiassa  tiedä, laitoin sen vaan tohon. Jos muilla on toi mainos juttu nii haluisin itekkin tietää et onks joku muka saanu siitä oikeesti rahaa? :D

          miks haluut laihuttaa et oo ees läski? ja paljon painat tällähetkellä ja minkä pitune oot?
- Tiedän etten ole läski, mutta nyt parin vuoden aikana ( HUOM! jona olen alkanut seurustelemaan) on vatsan seudulle tullut ylimääräistä rasvakudosta(?). Jonka sit haluun pois, et sit ens kesänä vois ihan rauhassa olla rannalla, ilman että häpee istua kun maha on ku makkarahylly :D Ei kai se nyt oo kauheen salaista mitä painan mut nykyään n. 61-62kg ja oon 164 pitkä.

   
                       mikä on lempi... kappaleesi? artisti? elokuva? ruoka? sarja? kirja? kauppa?
- Kappale: tämmöseen ei voi vastata, kuuntelen ihan kaikkee. Artisti: kuuluu samaan ku aikasempi. Elokuva: tykkään kaikista ihanista romanttisista ja sellasista seikkailu, nii ja lasten elokuvat! Ruoka: tästä on jotenkin kummasti ollut nyt lähiaikoina puhetta, mut mun täytyy myöntää et syön oikeesti mitävaan. Mulla ei siis oo mitään inhokkiruokaa jota en oikeesti vois syödä, eikä mitään lempi ruokaa, koska tykkään kaikesta! :D Sarja: tykkään kaikista CSI:n tapasista.. nolo... :D Kirja: aika smaaa kategoriaa kun elokuvat, kirjan täytyy olla sellanen joka ei jää junnaa paikoilleen. Kauppa: mitähän tällä tarkoitetaan.. hmm.. tätä mun ei kyl oikeesti tarvii miettiä RUOKAKAUPPA!


saatko jotain kuukausi/viikkorahaa? paljonko?
- Noohh.. saan palkkaa kun hoidan mun pikkuveljee ja sit saan 50€/kk
Jos saisit harrastaa ihan mitä vaan, mitä haluisit ja miksi?
- Haluisin harrastaa laulua tai jotain luovaa. Halusin myös osata soittaa jotain soitinta oikeesti hyvin, koska musta se on oikeesti mielettömän hienoo. 
Monta vuotta oot seurustellu mikaelin kaa?
2 vuotta ja 4kk ainakin!
ootko kova bilettää?
- Empä taida olla ! :D 

Nyt lähden vähän suunnittelee yhtä yllätystä joska kukaan ei saa tietää ennen kun se on valmis! Toivottavasti se onnistuu :)

<3 ronja

ps. kuvat on sit ihan randomeita :D

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

köhöm ronja, meidän luokka ON paras koko koulusta ;) ♥♥