15. lokakuuta 2011

the haaste

Ihan ensiks kiitos Ninnille joka haastoi mut tekemään tän haasteen.

Tehtävänäsi on:
- kiittää haasteen antajaa blogissasi
- haastaa kahdeksan bloggajaa ja ilmoittaa heille siitä
- kertoa itsestäsi kahdeksan satunnaista asiaa


1. Rakastan laulamista! Oon ollu Tartu mikkiin- ohjelmassa. Ja lauloin Virve Rosti - Kun Chigaco kuoli. Nyt kun kerran laitoin tähän laulamisesta niin laulan meidän koulun 9. vanhempainillassa Adele - Make you feel my love
2. Mun lemppari värit on: eri ruskeet ja punaset. Nii ja nyt oon jotenkin tykästyny sähkön siniseen.
3. Haluisin mopokortin ja skootterin. Mut nyt kyllä näyttää siltä etten taida saada sellasia :(
4. Mulla on mirgeeni, joskus se on niin paha et oksennan ja mun kädet ja jalat ja suu puutuu. Kerran mun suu puutu niin pahasti ja unohdin kaikkia sanoja että oli vaikee selittää terkkarille mistä oli kyse.
5. Oon kauheen allerginen hevosille. 
6. Mun puhelin on pilpattanu koko aamun, mut ei siks et joku yrittäis tavoittaa mua, vaan siks et siitä loppuu akku..
7. Musta on ihanaa kun tulee syksy ja ulkona on pimeetä. Makaan sohvalla kaikkien peittojen ja tyynyjen välissä ja kaikkialla on kynttilöitä.
8. Mä en muista mun ekaa koulupäivää. Tai no ainoostaan muistan sen et mulla ja yhdellä Jennalla oli samanlaiset violetit reput.

perjantain veettet liivi HM neule HM farkkuleggingsit HM
<3 ronja

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

en keksi kaheksaa ihmistä kenelle laitan sen haasteen :DDD mulla o vaa 3 :D

ronja kirjoitti...

Jennasd: mäkään en keksiny :D

Anonyymi kirjoitti...

mut miten se laitetaa toi nimi tollei et se tulee linkkinä sen blogiin kenen nimi siinä on ;o ?

ronja kirjoitti...

Jennasd: sillein et sillein vedät sen sanan yli (en tiiä miten se sanotaan oikeesti)ja painat siinä yläällä olevaa "linkki" painiketta. Mä en oikeesti osaa selittää mitään tietokone juttuja tällein kirjoittamalla :D