26. lokakuuta 2011

geelikynnet

Innostuin eilen illalla geelaamaan mun kynnet joskus 11 aikaan.. Älkää ikinä alottako laittamaan kynsiä myöhään illalla! Koska jälki ei oo mitään parasta kun väsyttää.. Mä siis laitoin geelin mun kynsien päälle että pysyis vahvempina eikä katkeis. Sain kyllä väsymyksestä huolimatta onnistumaan ihan hyvin. Oon ostanu siis joskus sika kauan sitten geelikynsi tarvikkeet, mut nyt en oo ohetkeen voinu laittaa kun harkkojen takia ei voi pitää pitkiä kynsiä. Sillon kun laitoin en saanut pysymään kauheen hyvin ja ne aina irtos ja ilmaa meni geelin alle.. No nyt kun nää on ollu tän päivän niin oon tullu siihen tulokseen ettei se välttämättä oo ollu kiinni teko tavasta vaan geelin laadusta. Toi mun geeli ei oo mitään parasta, mut käy hyvin tälläsen amatöörin käyttöön.











 <3 ronja



 ps. tossa mun edistystä tuubihuivin kanssa. sori laatu on huono

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hullun siisti huivi ja mäki haluisin tommosen geelikynsi setin kotii ja sit voi kotona aina laitella niit (=

ronja kirjoitti...

anonyymi: joo toi huivi on kyl kiva, tykkään itekkin! Kiitos! :)

Anonyymi kirjoitti...

tulee oikeesti tosikiva tosta huivista! eikä kellään sit samanlaista ku sulla, mikä on plussaa:D

ronja kirjoitti...

anonyymi: kiitos kitoos! joo mustakin tulee kiva! :))